آش رشته
آش رشته
هر چی بخوای پیدا میشه از رشته ی آش رشته تا جون آدمیزاد!^_^ 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آش رشته و آدرس ghazaaljoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام

از امروز يه موضوع جديد گذاشتم براي دلنوشته هام!

تا شايد اوني كه بايد، چشمش به اينا بيفته و بفهمه كه

 

 


ماه من یک شب بیا و اشک چشمانم ببين

چنگ غم بر سینه ی سوزان صحرایم ببين

رخ مگیر از من در این تاریکی بی رحم دل

نقره باران کن شب من دشت غم هایم ببين

صحبت باد خزان است و دلم چون برگ زرد

ای بهارم دیده واکن رنگ گلهایم ببين

سینه تنگ است و دلم در بند گیسویت فنا

بند گیسویت رها کن حس زیبایم ببين

من در این تنهایی یکسر خیال انگیز عشق

جز تو را با خود ندارم عشق تنهایم ببين




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

tiktak7
ساعت17:32---4 ارديبهشت 1391
پاسخ: به سلام داداشي خوبي؟ ممنون كه به وبم سر زدي

امیر
ساعت12:01---18 اسفند 1390
سلام..عالیه

اما کی باید ببینه اینارو؟بگو تا بهش بگم بیادپاسخ:هه هه هه آره درسته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 10:51 ] [ غزال ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اینجا هر چیزی که بخواین پیدا میشه و اگه پیدا نشد کافیه دستور بدین تا براتون فراهم بشه! ^_^
امکانات وب
فروش بک لینک طراحی سایت